dijous, 22 de novembre del 2012

ELS CANALS PER CABLE SUPEREN A LES NETWORK EN AUDIÈNCIA

És curiós que en èpoques de crisis teòricament la gent controla molt més en que es gasta els diners, tot i així ens sorprèn que hi hagi productes que hagin augmentat tant les seves ventes com és el cas de la televisió per cable als Estats Units.

I és que en l’últim any, l’audiència de les sèries dels canals per cable ha anat augmentant a poc a poc i això fa que la gent que contracta aquest producte també. La sèrie Hatfields & McCoys va batre el rècord d’audiència d’una sèrie per cable amb 13’9 milions d’espectadors.
- Una sèrie de la qual tothom en parla i jo encara no l’he vist? Això no pot ser! – pensen molts dels que han contractat el canal per cable enguany.


Les audiències també és noten en els premis. De les 6 sèries nominades als Emmy 2012 com a millor drama, 5 eren d’un canal per cable, Homeland és de Showtime, Game of Thrones i Boardwalk empire són de HBO, Breaking Bad i Mad Men de AMC. I quina era la sisena? Downton Abbey, una sèrie britànica.

Clar que les network també segueixen tenint la seva audiència i els seus premis. Dels nominats als Emmy 2012 a la millor comèdia 3 eren d’una Network, i 3 d’un canal per cable (concretament HBO). La guanyadora Modern Family és del ABC, una network.


Mirar aquestes dades fa que ens preguntem: Realment aquestes sèries són tan bones que la gent paga per veure-les? Si és així, podem afirmar que no només superen a les Network en audiència, sinó també en qualitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada