dijous, 1 de desembre del 2022

SÈRIES GTC: NOVEMBRE 2022

 De debò que o comencen a fer noves sèries amb arguments una mica diferents o aquest blog deixarà de tenir sentit perquè ja fa unes quantes setmanes que només em dedico a revisitar sèries dels 2000. Totes les novetats d'aquesta temporada em semblen tremendament avorrides amb guions dolentíssims.

Dit això, ara toca parlar del que sí que he vist. Aquest mes l'he dedicat, com no podia ser d'altra manera, a tornar a viciar-me One Tree Hill. Després de la  reunió del seu elenc la nostàlgia va poder amb mi i vaig endinsar-me en aquest drama adolescent. Sé que després de malparlar dels guions que es fan avui en dia , dir que m'he entregat a la sèrie de Mark Schwahn no em deixa en gaire bon lloc, però és que la banda sonora... Al Spotify wrapped d'enguany no arriba, però puc començar a preveure que en el de l'any que ve apareixerà Blind Pilot, Tyler Hilton i Gavin DeGraw.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada