dimecres, 28 de febrer del 2018

AUDIÈNCIES AMERICANES: FEBRER 2018

Aquest mes hem tingut un dels esdeveniments més importants de l'any pel que fa respecte a les audiències. El diumenge 4 de Febrer es va celebrar al U.S. Bank Stadium de Minneapolis la 52ena edició de la Superbowl. A diversos mitjans podreu llegir que és com la final de la Champions League, però les dades que s'obtenen queden molt lluny d'aquesta comparació.

El que és un dels esdeveniments esportius més coneguts del món, va congregar a un total de 108 milions d'espectadors. El partit en el que els Eagles van obtenir el títol per primera vegada a la seva història (davant dels Patriots), va obtenir 30'9 punts de rating, bastant per sota de l'edició de l'any passat que va obtenir 48'8, però tot i així unes magnífiques dades que van fer que la NBC arrasés durant la nit del diumenge.

Resultado de imagen de super bowl 2018

Però la màgia de la Superbowl va més enllà dels esports. Les marques obren una guerra per aconseguir col·locar els seus anuncis a la mitja part, les superproduccions de Hollywood estrenen trailers per a aprofitar la repercussió que té, i el món de la música espera amb candeletes l'espectacle de la mitja part. Enguany l'actuació musical va fer-la Justin Timberlake que després de veure l'èxit que van tenir Coldplay l'any passat, ha quedat una mica pobre, amb falta d'espectacle.

Un any més les dades no aconsegueixen superar els resultats obtinguts el 2015 que són els millors fins ara, on l'actuació de la mitja part la va fer Katy Perry i el partit va assolir un 49'7 de rating i 114 milions d'espectadors.

Resultado de imagen de super bowl 2018 justin timberlake

He parlat dels esports, els anuncis, les pelis, i fins i tot d'actuacions musicals, però aquí el que ens interessa són LES SÈRIES! La  Superbowl també és un gran esdeveniment per a les ficcions televisives, poder emetre un nou capítol després del partit és tot un honor i tota una responsabilitat. Aquest any l'afortunada ha sigut This Is Us. El drama de la NBC va emetre un dels seus millors capítols aquell vespre i va aconseguir 43'34 milions d'espectadors i un 14'9 de rating. Això la converteix en la millor emissió post-SuperBowl des del 2012 (amb The Voice).

Resultado de imagen de super bowl 2018 this is us

A partir del 4 de Febrer poques coses importants han passat a la graella americana. Els Jocs Olímpics d'hivern van començar el divendres següent i això ha fet que molts canals cancel·lin l'estrena de nous episodis i que omplin els vespres de re-emissions. La cerimònia d'obertura dels Jocs de Pyeongchang va ser seguida per 23'69 milions d'espectadors i per tant com us podeu imaginar allà té bastant més èxit que aquí.

Poc a poc entre l'última setmana de Febrer i les primeres de Març les sèries tornaran a la seva normalitat i podrem veure més capítols nous.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada