dimecres, 13 de febrer del 2019

SUITS 8x11

Comencem les reviews del Febrer amb una sèrie que torna amb la segona part de la temporada. L'onzè capítol de la vuitena temporada de Suits va protagonitzar una vegada més, una baixada d'audiència important, i probablement aquest va ser un dels motiuspels quals pocs dies després s'anunciava que la novena temporada de Suits seria l'última.


ATENCIÓ! AQUEST POST CONTÉ SPOILERS. SI NO HAS VIST EL CAPÍTOL "ROCKY 8" DE SUITS COMPTE AMB EL QUE LLEGEIXES. TOTS ELS ALTRES PODEU CONTINUAR.

Anem al gra, les històries de Suits cada vegada se'm fan més avorrides i em costa més seguir-les. Així com abans encara hi havia una mica d'història entre els personatges principals que t'enganxava per a continuar, ara crec que aquest rencor, aquesta lluita, i tot el que està passant a dins del bufet d'advocats no ajuda gens a la història.

Les referències a les pel·lícules ja no entren igual que abans, perdoneu si em poso nostàlgica però es que la relació Robert - Harvey no em pega gens, ni com a amics, ni com a enemics.


L'únic duo d'on crec que encara s'hi pot treure salsa és de la Donna i en Harvey, però sembla ser que els guionistes es volen centrar en el grupet que han format la Samantha, la Katrina, la Gretchen i com no la Donna. Sota el meu punt de vista, anem malament.

Ara bé, per a que no em posi més hater, espero que segueixin havent escenes com les de l'inici del capítol. Em faria molta ràbia, després de vuit anys veient la sèrie, cansar-me i no veure el seu final.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada