dilluns, 1 de febrer del 2021

SÈRIES GTC: GENER 2021

Com que últimament disposo de menys temps per aturar-me a escriure grans reviews dels capítols que miro he decidit començar aquest any fent un resum mensual amb el potipoti que he mirat. Algunes seran estrenes del mes, altres seran capítols penjats i altres seran sèries que després de molt de temps he decidit veure.


Comencem el resum de Gener amb la sèrie Altsasu. Es tracta d'una minisèrie produïda per Som i Baleuko amb coproducció de EITB i CCMA que s'inspira en la història dels vuit joves del municipi navarrès acusats de terrorisme arran d'una suposada agressió a dos guàrdies civils fora de servei l'Octubre del 2016. Tant si heu seguit el cas per la premsa com si no, jo us la recomano. Els hi ha caigut molta crítica pel seu doblatge tot i que jo considero que tampoc és tant pèssim com el pinten. Consta de 4 episodis i TV3 ja n'ha emès 2, però encara sou a temps de recuperar-los per Tv3alacarta (en versió original i versió doblada) i mirar els altres dos els dilluns a les 22h.

En un estil moooolt diferent m'he cruspit tots els capítols de Dance Academy que hi ha disponibles a Netflix. Es tracta d'una sèrie juvenil australiana del 2010 que havia vist algun capítol quan la feien a Neox i un cap de setmana em va donar per aquí. Obra mestra? Per descomptat que no, però com a sèrie juvenil està una mica per sobre la mitjana. Tracta d'una acadèmia de ballet on els joves estan internats i passen per problemes d'adolescents. Té tres temporades tot i que a Netflix només hi ha la primera. Ara em tocarà buscar on hi ha la resta.

Tornant a produccions espanyoles, per fi he vist Antidisturbios. Es va estrenar l'any passat a Movistar + i tothom en va parlar meravelles. Ara, un cop ha passat el boom, m'he decidit a fer un visionat i que voleu que us digui... No n'hi ha per tant. Que no se'm mal interpreti, la sèrie està bé i Vicky Luengo fa un "papelón" però d'aquí a tots els elogis que vaig arribar a sentir d'aquesta sèrie hi ha un bon tros. La sinopsi de la sèrie seria antiavalots fent d'antiavalots.

I l'última que he vist és Lupin. La sèrie francesa que ha arribat a casa nostra gràcies a Netflix m'ha semblat avorridíssima. Per sèries com aquesta crec que és necessari fer un blog com el meu en que es donin opinions diferents. La majoria de crítiques la descrivien com una sèrie entretinguda de cap de setmana, bàsicament la merda que m'agrada a mi, i em vaig dormir les dues vegades que vaig començar a veure-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada