dissabte, 10 d’abril del 2021

SÈRIES GTC: MARÇ 2021

 Toca fer el resum del que ha estat el meu mes de Març.

Primer de tot, per fi he finiquitat la segona temporada de New Amsterdam. Com totes les sèries la parada de la primavera passada i les restriccions del covid no li han escaigut gaire. Com no podia ser d'altra manera automàticament vaig mirar el primer capítol de la tercera temporada i és tant embafador com ens podríem imaginar i més. Un capítol clarament pensat en els primers mesos de la pandèmia quan encara es sortia als balcons aplaudir i tota la parafernàlia. Vist amb 12 mesos de distància fa vomitar arcs de Sant Martí.



Pel 8 de Març vaig voler "celebrar" el dia de la dona mirant The Marvelous Mrs Maisel. Tan magnífica ella com el primer dia. Encara que no sigui 8M la podeu revisitar quan vulgueu que no us fallarà.



Buscant a quina sèrie nova em podia enganxar vaig veure que a Netflix anunciaven una com unas "Gilmore Girls" a la moderna, i allí m'hi van trobar. Deixeu-me dir que qui va anunciar que Ginny & Georgia tenia alguna cosa remotament similar a la Rory & Lorelai l'haurien d'enviar a la forca o millor, a l'estil francès amb la guillotina a la plaça de la vila. Però com m'acostuma a passar, ja que hi era, me la vaig cruspir sencera. Complicada de seguir perquè barreja uns diàlegs dignes de sèries infantils rotllo Zoey 101 amb fets gravíssims com assassinats, abusos sexuals, racisme, etc. No sé si miraré més capítols quan els pengin.





La següent sèrie que vaig mirar va ser A Million Little Things que tenia feina a posar-me al dia. La cosa últimament estava una mica avorrida, a més això que tardin tant i facin tantes aturades entre capítol i capítol se'm fa molt pesat. Però... Aquest mes ha tornat la Maggie a Estats Units i l'interès per la sèrie a mi.


Mrs Maisel no ha estat l'única sèrie que he tornat a mirar. Gràcies a un podcast que us recomano sobre els plaers culpables i New Amsterdam que van penjar els de FueradeSerie (aquí teniu l'enllaç) vaig recordar Boston Legal i em van entrar ganes de tornar-la a veure. QUINA OBRA MESTRA! Si no l'heu vist pareu de fer el que estigueu fent i mireu-la! (Això sí, ha de ser amb DVD o per via pirata ja que cap plataforma la té).




Per acabar el mes vaig mirar Zero Chill. Tot i que la crítica la pinta bé, com una sèrie estàndard per passar l'estona, us he de dir que ni us atanseu. La sèrie en si és dolenta, gens interessant i a sobre els personatges estan mal creats. Però és que no puc evitar pensar que aquesta sèrie havia d'omplir el buit que va deixar Spinning Out i això encara és pitjor. Spinnig Out era una sèrie mínimament documentada sobre el món del patinatge, que introduïa el tema de les malalties mentals i unes gotetes d'amor romàntic que no van malament mai. Zero Chill no s'aguanta per enlloc.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada