divendres, 1 de juliol del 2022

SÈRIES GTC: JUNY 2022

Segueixo amb Seinfeld aparcada, aquest mes l'excusa és Peaky Blinders. La sèrie de la BBC va estrenar a Netflix la seva sisena temporada, però com que no recordava en quina temporada m'havia quedat, vaig decidir començar-la de 0. Cillian Murphy ho calva com a Tommy Shelby, la imatge és espectacular, la història enganxa, però no és el meu estil de drama. Massa sang i fetge pel meu gust. Quantes escanyades són necessàries? I violacions? Al final acabo posant els capítols a més velocitat de reproducció i la qualitat de la sèrie es veu afectada.


També he començat Man vs Bee. Em deixa sensacions estranyes però que ja m'agraden. Sap greu per Rowan Atkinson perquè la seva cara és i sempre serà la de Mr Bean. Dit això, tampoc desentona gaire ja que la premissa de la sèrie podria ser tranquil·lament com en Mr Bean aconsegueix una feina per cuidar una mansió. La comèdia té uns capítols súper breus amb bons actings i bons acudits. Què més li podem demanar a en Atkinson?


Final de A Million Little Things de llagrimeta i amb una banda sonora preciosa. Aquesta és la meva review sense spoilers.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada