dilluns, 5 de març del 2018

SUITS DES DEL SEU INICI

Avui porto una notícia que en part em fa il·lusió i en part una mica de ràbia. AXN White emetrà a partir del dilluns 12 de març tots els capítols de Suits doblats al castellà, començant per la primera temporada.

Des de dels seus inicis que he dit que Suits és una gran sèrie. De fet si busqueu en el blog podeu llegir la recomanació de la sèrie que vaig escriure fa una quants anys. La ficció de la USA Network es presenta com una sèrie d'advocats, però el fil de la sèrie no són els casos que passen pel buffet, sinó la vida dels protagonistes. Són uns guions capaços de barrejar crítica social, culebrot i humor, i els trobo magnífics.

Resultado de imagen de suits season 1 mike harvey

Però com he dit em fa una mica de ràbia el motiu pel qual la sèrie està tenint tant d'èxit amb aquesta última temporada. Suits ha sigut una sèrie desapercebuda pels espectadors més de 5 anys i no ha estat fins que s'ha fet públic que una de les actrius principals (Meghan Markle) de la sèrie deixava la seva feina per a casar-se amb el príncep Harry d'Anglaterra que ha passat a estar en el focus d'atenció.

Resultado de imagen de meghan markle y harry

Per una banda m'alegro que una sèrie que m'encanta i que fins ara molta gent desconeixia ara tingui tants seguidors i pugui parlar amb ells sobre la vida d'en Harvey i en Mike. D'altra banda, em fot una mica que la fama es guanyi a través de la premsa rosa i de la vida privada de la gent i no pas pel magnífic treball que porten fent tots durant tants anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada