dilluns, 21 de desembre del 2020

VIRGIN RIVER RENOVA

 Fa cosa d'un mes es va estrenar la segona temporada de Virgin River, una sèrie que no havia vist però que degut a la situació actual en la qual no es pot fer res i no es publiquen novetats li vaig donar una oportunitat i em vaig enganxar de mala manera. En un cap de setmana em vaig cruspir les dues temporades per a que us feu una idea.

La sèrie és bona? No sé si aquesta és la paraula que millor la defineix, probablement no. La sèrie és adictiva. No té cap mena de sentit, en especial la primera temporada, i tot i així no pots parar de posar un capítol rere l'altre. Es tracta d'una infermera que decideix traslladar-se a Virgin River per deixar enrere un passat dolorós. Té un aire Hart of Dixie més adult i està basada en la sèrie romàntica homònima de l'escriptora Robyn Carr. Així que quan vaig acabar de mirar l'últim capítol em vaig sorprendre que Netflix no hagués renovat la ficció tot i la evident gran audiència que havia tingut.

Aquesta setmana els dos protagonistes han penjat un video a Twitter anunciant la seva renovació per una temporada més. I jo ben agraïda, no vull fer spoiler però ja m'imaginava un The Glades 2.0 i per aquí si que no passo! Ja que estic aprofito per fer una demanda: Guionistes, siusplau, si no esteu renovats vigileu amb els finals!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada