diumenge, 14 de novembre del 2021

THE OFFICE (US) I EL SEU PRINCIPI

Hi ha molta gent que es sorprèn que després de quasi 10 anys escrivint en aquest blog encara hi hagi d'aquestes mal-anomenades "sèries de culte" que no hagi vist. Ja us aviso, deixeu de sorprendre-us.  És infinitament més llarga la llista de sèries de les quals no he vist ni un sol capítol que la llista de sèries que he vist. Però aquesta setmana una d'aquestes sèries de culte ha canviat de llista, es tracta de The Office (US).

No entraré a debatre en si és millor que la versió anglesa o l'americana perquè efectivament The Office UK tampoc l'he vist.


ATENCIÓ! AQUEST POST CONTÉ SPOILERS. SI NO HAS VIST EL PRIMER CAPÍTOL DE THE OFFICE (US) COMPTE AMB EL QUE LLEGEIXES. TOTS ELS ALTRES PODEU CONTINUAR.

Anem al gra. 20 minuts de capítol i un total de 0 riures. I és en moments com aquest que veig la necessitat d'un blog com el meu que t'expliqui per què per molt que la majoria de crítics de TV idolatrin una sèrie com aquesta, aquí estic jo per dir-vos que és una gran femerada. Una de les "millors comèdies de la història" i no m'ha tret ni mig somriure. 

La incomoditat que em genera veure aquesta sèrie és inexplicable. "No és que en l'oda a la vergonya aliena rau la gràcia de la sèrie". Expliqueu-li a una altra! M'he passat 20 minuts pensant i jo perquè miro aquesta colla de babaus? La resposta és perquè l'algoritme de Netflix és un despropòsit creat per un dement. Fa uns dies em recomanava Aquí no hay quien viva i ara li ha arribat el torn a The Office. Amb la primera vaig tenir més vista i la vaig esquivar, però amb aquesta hi he caigut de quatre potes gràcies als capsigranys que me l'han recomanat durant tant de temps.



Fa poc Netflix va afegir al seu catàleg Seinfeld, una altra sèrie de la qual havia sentit parlar meravelles i mai li havia donat una oportunitat. I si no fa gaire l'algoritme va funcionar amb Seinfeld, què pot fallar ara que The Office també s'hi suma? Ja us ho dic jo: Tot! Amb la meva cara que sempre destaca per la seva expressivitat, no sabies si estava mirant un capítol d'una comèdia o en un enterrament d'algun parent llunyà.

De debò que hi ha tantes coses a dir que no sé ni per on començar. Acostumo a escriure reviews dels capítols que m'agraden, però trobo que després d'haver estat estafada per un grup de baraters, avui les paraules em flueixen molt més ràpid. Com pot aquesta merda haver arribat a las 9 temporades? He llegit por ahí  que les primeres temporades encara estaven trobant el seu to i que li doni una oportunitat fins a arribar a les entregues on realment brillaven. Abans m'arranco els cabells un a un que perdre el temps amb aquesta toia. Una oficina plena de burros, folls, cantamanyanes i guillats dirigits per un home més curt que una màniga d'armilla. Un inútil que farda davant d'uns pallussos i un llepaculs de dirigir una cosa que no sap ni com funciona.



Per si no ha quedat clar: El meu consell és que mireu qualsevol altra cosa i si voleu perdre el temps ho feu tornant a mirar capítols d'alguna sèrie que us hagi agradat. Encara he de pensar com reaccionaré quan el meu timeline de Twitter tornin a aparèixer qualsevol dels habituals memes de l'Steve Carrell. Ara mateix, amb ho enganyada que em sento bloquejaria a tots els borinots que en parlin bé, probablement quan reposi sigui més tolerant, però no descarto res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada