dimecres, 1 de juny del 2022

SÈRIES GTC: MAIG 2022

Em sap greu dir-vos que després de set mesos non stop-mirant Seinfeld, aquest mes l'he deixat aparcada. La culpa és de la Sally Rooney. Per Sant Jordi em van regalar el llibre de Gent normal i així que vaig acabar em vaig viciar a la sèrie homònima basada en la novel·la.

La ficció irlandesa produïda per BBC Three i Hulu el 2020 segueix la relació entre la Marianne Sheridan i en Connell Waldorn mentre naveguen per la edat afulta des dels seus últims dies a l'institut fins els seus anys universitaris al Trinity College.  En general una sèrie molt britànica i molt fidel al llibre. Tot i que si he d'escollir jo em quedaria amb l'obra original.


Aquest mes també s'han complert deu anys del final de House, una sèrie que ens va marcar durant vuit anys i que va obrir camí a moltes de les produccions de més èxit del moment.

I per tancar el mes comentar el final de This is us. El drama de la NBC ha aconseguit posar punt i final als seus sis anys amb antena amb la llagrimeta que tots esperàvem. Personalment crec que la última temporada i fins i tot la cinquena, costaven de seguir i no enganxaven tant com les primeres entregues, això ha fet que la sèrie anés perdent adeptes pel camí. Tot i així, l'últim crec que ha complert les expectatives.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada