dimecres, 12 de juny del 2019

PEAKY BLINDERS I EL SEU PRINCIPI

Potser encara no som a estiu oficialment, però les sèries americanes ja han marxat de vacances i jo entro en la època que només faig que buscar noves sèries per mirar. Es per aquest motiu que durant els propers mesos probablement parli de sèries que he començat a veure tot i que no s'estrenin en aquell moment, potser fins i tot ni aquest any.

La primera afortunada és  Peaky Blinders. La podeu trobar a Netflix tot i que originàriament és de la BBC. Tot i que no té pinta de ser del meu estil, el simple fet de ser un drama històric ja em tira enrrere, he decidit donar-li una oportunitat degut a les bones crítiques que n'he sentit.


ATENCIÓ AQUEST POST CONTÉ SPOILERS. SI NO HAS VIST EL PRIMER CAPÍTOL DE PEAKY BLINDERS COMPTE AMB EL QUE LLEGEIXES. TOTS ELS ALTRES PODEU CONTINUAR.

La sèrie es centra en una família de gàngsters establerta a Birmingham durant l'any 1919, just després de la primera Guerra Mundial. Els delincuents dirigeixen un local d'apostes hípiques de la ciutat mitjançant el qual intenten ascendir en el món.

Sota el meu punt de vista el primer capítol és massa aviat per desfer-me en elogis com he llegit en altres reviews però el que si que us puc assegurar és que té una producció i una direcció excel·lent. La sèrie és una de les ficcions britàniques millor valorades dels últims anys i es que en tema d'imatge és excepcional el que aconsegueixen fer.


Pel que fa a la història està basada en fets reals i tracta sobre una de les famílies més temudes de tot el país. El capítol barreja indústria, cavalls, armes de foc, embarassos no desitjats i una dona encoberta en les circumstàncies més dures. Encara no tinc clar que tracti de temes que m'interessin però de moment aprofitaré aquests dies que tinc més temps per a gaudir del drama britànic, després ja veurem si totes les temporades o amb la primera ja n'hi ha prou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada